Русский Беларускi
РУС БЕЛ

 

Міністэрства   Адукацыі  Рэспублікі  Беларусь
Аддзел  па  адукацыі   Чэрыкаўскага   раённага  выканаўчага  камітэта

Дзяржаўная  ўстанова   адукацыі  "Дзіцячы сад  № 5 г. Чэрыкава"

 

 

статыстыка наведванняў

Яндекс.Метрика

 

адмін сайта

 

© copyright

 


Алгарытм

па аказанні сітуацыйнай дапамогі інвалідам розных катэгорый

у ДУА " Дзіцячы сад №5 г. Чэрыкава»

Для забеспячэння доступу інвалідам нароўні з іншым насельніцтвам да сацыяльна-значным аб'ектах, неабходна аказваць сітуацыйную дапамогу ў залежнасці ад выгляду і выяўленасці наяўнага ў інваліда парушэнні здароўя.

"Сітуацыйная дапамога" - гэта дапамога, якая аказваецца інваліду ў мэтах пераадолення бар'ераў, якія перашкаджаюць яму атрымліваць усе паслугі, якія аказваюцца насельніцтву, нароўні з іншымі асобамі.

У мэтах забеспячэння ўмоў для бесперашкоднага доступу ў ДУА» Дзіцячы сад №5 г.Чэрыкава " якія маюць патрэбу ў сітуацыйнай дапамогі, будынак абсталявана элементамі даступнасці (шырокія дзвярныя праёмы і г. д.) у адпаведнасці з дзеючымі тэхнічнымі нарматыўнымі прававымі актамі, якія рэгламентуюць стварэнне даступнай асяроддзя. Аказанне сітуацыйнай дапамогі забяспечваецца пасля атрымання згоды інваліда.

Асноўныя катэгорыі інвалідаў, якія маюць патрэбу ў сітуацыйнай дапамогі

1. Сітуацыйная дапамога інваліду з кодам "К": (Інвалід перасоўваецца на вазку, мыліцах)

Адказны за арганізацыю аказання сітуацыйнай дапамогі інвалідам:

- выходзіць, на вуліцу, адчыняе ўваходныя дзверы;

- пазнае мэта наведвання;

- аказвае дапамогу пры ўваходзе ў будынак;

- паведамляе кіраўніцтву пра наведванне кліента з абмежаваннем перамяшчэння;

- калі атрымальнік сацыяльных паслуг папярэдне запісаны, суправаджае да кабінета;

- пры звароце без запісу, паведамляе спецыялістам аб атрымальніку сацыяльных паслуг, суправаджае ў кабінет для вырашэння пытання;

- суправаджае атрымальніка паслуг да выхаду;

- аказвае дапамогу пры выхадзе з установы адукацыі.

2. Сітуацыйная дапамога інваліду з кодам " з "(Інвалід сляпы і са слабым зрокам абмежаваны ў арыентацыі)

Адказны за арганізацыю аказання сітуацыйнай дапамогі інвалідам установы адукацыі:

- сустракае сляпога інваліда на вуліцы (на ўваходзе ў будынак);

- пазнае мэта наведвання;

- прапануе дапамогу;

- калі наведвальнік згаджаецца на аказанне дапамогі, то адкрывае ўваходныя дзверы;

- дапамагае ўвайсці ў будынак;

- калі атрымальнік сацыяльных паслуг папярэдне запісаны, суправаджае да кабінета (магчыма з падтрымкай пад локаць);

- пры звароце без запісу, паведамляе спецыялісту аб атрымальніку сацыяльных паслуг; суправаджае ў кабінет для вырашэння пытання (магчыма з падтрымкай пад локаць);

- па неабходнасці аказвае дапамогу пры арыентацыі ў кабінеце; пры неабходнасці кансультацыі іншага спецыяліста суправаджае атрымальніка сацыяльных паслуг у перамяшчэнні па кабінетах, падтрымліваючы яго пад локаць;

- суправаджае атрымальніка паслуг да выхаду;

- аказвае дапамогу пры выхадзе з установы адукацыі.

3. Сітуацыйная дапамога інваліду з кодам " аб "(інвалід з паразай апорна-рухальнага апарата)

Адказны за арганізацыю аказання сітуацыйнай дапамогі інвалідам установы адукацыі:

- сустракае інваліда;

- пазнае мэта наведвання;

- аказвае дапамогу пры ўваходзе ў будынак;

- паведамляе кіраўніцтву пра наведванне кліента з абмежаваннем перамяшчэння з мэтай арганізацыі выкарыстання ассистивных прылад і тэхналогій;

- калі атрымальнік сацыяльных паслуг папярэдне запісаны, суправаджае да кабінета;

- пры звароце без запісу, паведамляе спецыялістам аб атрымальніку сацыяльных паслуг, суправаджае ў кабінет для вырашэння пытання;

- суправаджае атрымальніка паслуг да выхаду;

- аказвае дапамогу пры выхадзе з установы адукацыі.

4. Сітуацыйная дапамога інваліду з кодам " Г "(Інвалід глуханямы або глухі)

Адказны за арганізацыю аказання сітуацыйнай дапамогі інвалідам установы адукацыі:

- сустракае інваліда;

- даведаецца мэта наведвання і ці мае патрэбу ён у паслугах сурдаперакладчыка;

- суправаджае і дапамагае арыентавацца (уваход / выхад);

- падчас знаходжання інваліда ва ўстанове адукацыі суправаджае інваліда па тэрыторыі ўстановы, знаёміць з пісьмовай інфармацыяй аб мерапрыемствах, якія праводзяцца ва ўстанове адукацыі;

- паведамляе кіраўніцтву пра наведванне кліента з абмежаваннем перамяшчэння;

- калі атрымальнік сацыяльных паслуг папярэдне запісаны, суправаджае да кабінета;

- пры звароце без запісу, паведамляе спецыялістам аб атрымальніку сацыяльных паслуг, суправаджае ў кабінет для вырашэння пытання;

- аказвае дапамогу ў запаўненні дакументаў;

- пасля заканчэння прыёму суправаджае атрымальніка паслуг да выхаду;

- аказвае дапамогу пры выхадзе з установы адукацыі.

5. Сітуацыйная дапамога інваліду з кодам " У "(Інвалід абмежаваны ў зносінах і кантролі за сваімі паводзінамі)

Адказны за арганізацыю аказання сітуацыйнай дапамогі інвалідам установы адукацыі:

- сустракае інваліда;

- пазнае мэта наведвання;

- суправаджае (аказвае дапамогу суправаджаюць іх асобам пры ўзнікаюць цяжкасцях) і дапамагае арыентавацца (уваход / выхад);

- паведамляе кіраўніцтву пра наведванне кліента з парушэннямі разумовых функцый;

- калі атрымальнік сацыяльных паслуг папярэдне запісаны, суправаджае да кабінета;

- пры звароце без запісу, паведамляе спецыялістам аб атрымальніку сацыяльных паслуг, суправаджае ў кабінет для вырашэння пытання;

- аказвае дапамогу ў запаўненні дакументаў;

- пасля заканчэння прыёму суправаджае атрымальніка паслуг да выхаду;

- аказвае дапамогу пры выхадзе з установы адукацыі.

 


                   

 

тэлефон, электронная пошта, рэгістрацыйнае пасведчанне

 

Экзамены: единственная возможность знать хоть что-то хотя бы несколько дней. (Жорж Элгози)